dinsdag 2 april 2013

De Christus'Brieven van Christus Pad

IK, de Christus, ben gekomen vanuit de Hoogste Hemelse Sferen in de Eeuwige Rijken van Zijn. Ik ben gekomen om rechtstreeks te spreken door het medium van mijn brieven gechanneld door de geest van mijn toegewijde Opnemer, na bijna 50 jaar persoonlijk contact & geleidelijke zuivering van haar geest en emoties om haar in staat te stellen om mijn hoog spirituele trillingen te ontvangen. 

Zie: Hoe Christus teruggekeerd is

Ik wil dat je begrijpt dat na mijn dood door kruisiging, mijn menselijke persona oploste en het nu de verrezen CHRISTUS is die tot jou spreekt. Ik ben gekomen, uitdrukkelijk, om de misinterpretaties van mijn Leringen in Palestina recht te zetten, omdat alle Kerkelijke dogma’s jouw spirituele voortgang belemmeren. Terwijl je deze Brieven leest, zul jij je realiseren dat zij alleen van de HOOGSTE SPIRITUELE BRON afkomstig kunnen zijn, aangepast aan beperkingen van hedendaags werelds begrip.





DEZE BRIEVEN zijn een CURSUS van de MEESTER voor hen die bereid en gretig zijn hetzelfde spirituele pad te betreden dat ik bereisd heb op aarde. Zij beschrijven het ware CHRISTUS PAD dat iedereen leidt naar de glorieuze Staat van Zijn die ik ‘het Koninkrijk der Hemelen’ noemde. Deze STAAT van ZIJN kan gemanifesteerd worden zelfs op aarde en JIJ, ook, kunt het creëren als jij je geest vrij kan maken van eeuwen-oude mentale programmeringen en de wil en het verlangen hebt om aldus te doen.

BESTUDEER DE BRIEVEN en houd de Leringen aan en dan zullen mannen en vrouwen DOOR VERLICHTING gered worden van hun onwetend gebruik van hun machtige gedachtekracht, net zoals Ik onderrichtte in Palestina en wat overdekt is met het menselijk bedachte dogma van Christelijke kerken. 

MIJN BRIEVEN zullen je precies vertellen wat ik werkelijk bedoelde toen Ik onderrichtte op aarde. Door hen zul je in staat zijn om de spirituele/wetenschappelijke REALITEIT waaraan jij je wezen ontleend hebt, te begrijpen.

Ik ben gekomen zoals ik lang geleden kwam – om je te tonen hoe je te bevrijden van de ontberingen van je bestaan. Laat mijn inspanningen niet tevergeefs zijn!



Graag verwijzen wij ook naar www.lifefocus.bewww.thealchemyoflove.org,
Het 'Alchemie van de Liefde' team.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten